Hennel, Eva Kathrin

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 11.

Conference or Workshop Item

Hennel, Eva Kathrin; Jackson, dawn (14 July 2023). From ‘ticking the boxes’ to meaningful conversations in postgraduate supervision (Unpublished). In: ASME Annual Scholarship Meeting 2023. Birmingham. 12. - 14.07.2023.

Hennel, Eva Kathrin; Subotic, Ulrike; Berendonk, Christoph; Stricker, Daniel; Harendza, Sigrid; Huwendiek, Sören (2021). Development of a Competency-based Multisource Feedback Instrument for Residents. In: AMEE 2021. virtual conference, Dundee. 27. - 30. August 2021.

Hennel, Eva Kathrin; Trachsel, Andrea; Subotic, U; Huwendiek, Sören (September 2018). Förderung der individuellen ärztlichen Weiterbildung durch Multisource-Feedback: Eine Fokusgruppen-Studie zu Einflussfaktoren [Bericht über Forschungsergebnisse]. In: Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA). Wien. 19.-22.09.2018.

Hennel, Eva Kathrin; Subotic, Ulrike; Berendonk, Christoph; Huwendiek, Sören (2017). Multisource-Feedback zur Unterstützung der ärztlichen Weiterbildung: Welche Faktoren führen zum Erfolg? Eine Fokusgruppen- Studie. In: Joint congress of the Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) and the Arbeitskreis zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ). GMS Publishing House 10.3205/17gma162

Hennel, Eva Kathrin; Subotic, Ulrike; Berendonk, Christoph; Huwendiek, Sören (16 September 2016). Multisource-Feedback in der ärztlichen Weiterbildung: Untersuchungen zur Validität eines deutschsprachigen Fragebogens. In: Jahrestagung GMA. Abstractband. Bern. 14.-17.09.2016. 10.3205/16gma245

Lörwald, Andrea Carolin; Nouns, Zineb Miriam; Hennel, Eva Kathrin; Berendonk, Christoph; Greif, Robert; Guttormsen, Sissel; Huwendiek, Sören (March 2016). How do Mini-CEX and DOPS affect the learning of medical trainees at the workplace? A grounded theory study. In: Ottawa Conference 2016. Perth. 19.-23.03.2016.

Hennel, Eva Kathrin; Nouns, Zineb M.; Lahner, Felicitas M.; Lörwald, Andrea C.; Berendonk, Christoph; Huwendiek, Sören (March 2016). MULTISOURCE-FEEDBACK IN MEDICAL TRAINING: DEVELOPMENT OF A QUESTIONNAIRE FOR GERMAN-SPEAKING REGIONS. In: Ottawa Conference 2016. Perth. 19.-23.03.2016.

Hennel, Eva Kathrin; Nouns, Zineb Miriam; Lörwald, Andrea Carolin; Berendonk, Christoph; Huwendiek, Sören (6 September 2015). Improving residency training with the help of multisource feedback: Generation of a model of influencing factors. In: An international Association for Medical Education (AMEE) Conference 2015. Glasgow. 06.-09.09.2015.

Hennel, Eva Kathrin; Berendonk, Christoph; Lörwald, Andrea Carolin; Nouns, Zineb Miriam; Huwendiek, Sören (31 August 2015). Entwicklung eines deutschsprachigen Fragebogens zur Durchführung von Multisource-Feedback in der ärztlichen Weiterbildung. In: Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA). Leipzig. 30.09.-03.10.2015. 10.3205/15gma298

Lörwald, Andrea Carolin; Nouns, Zineb Miriam; Berendonk, Christoph; Greif, Robert; Hennel, Eva Kathrin; Guttormsen, Sissel; Huwendiek, Sören (2015). Need for Evidence: Fördern mini-CEX und DOPS als formativ-genutzte Instrumente den Lernprozess oder die Performanz? (Unpublished). In: Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) und des Arbeitskreises zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ). Leipzig. 30.09.-03.10.2015.

Lörwald, Andrea Carolin; Nouns, Zineb Miriam; Hennel, Eva Kathrin; Huwendiek, Sören (2015). What is effective workplace-based assessment? (Unpublished). In: An international Association for Medical Education (AMEE) Conference 2015. Glasgow. 06.-09.09.2015..

This list was generated on Fri Apr 19 09:38:55 2024 CEST.
Provide Feedback