Lüthje, Christian

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Item Type | Refereed | No Grouping
Jump to: 2008 | 2007 | 2006

2008

Gebauer, Johannes; Füller, Johann; Lüthje, Christian (2008). The Influence of User Motives on the Characteristics of User Innovations. In: Koller, Hans; Herstatt, Cornelius; Teichert, Thorsten (eds.) Proceedings of the 15th International Product Development Management Conference, Hamburg, 29.6.-1.7.2008. Brüssel: European Institute of Advanced Studies in Management

Lüthje, Christian; Prügl, Reinhard (2008). The Long Shadow of Cooperation Satisfaction in Interdisciplinary Innovation Projects. In: Koller, Hans; Herstatt, Cornelius; Teichert, Thorsten (eds.) Proceedings of the 15th International Product Development Management Conference, Hamburg, 29.6.-1.7.2008. Brüssel: European Institute of Advanced Studies in Management

Henneke, Daniel; Lüthje, Christian (2008). Performance Implications of Dynamic Capabilities: The Mediating Role of Organizational Innovativeness. In: Koller, Hans; Herstatt, Cornelius; Teichert, Thorsten (eds.) Proceedings of the 15th International Product Development Management Conference, Hamburg, 29.6.-1.7.2008. Brüssel: European Institute of Advanced Studies in Management

Kalogerakis, Katharina; Lüthje, Christian; Schulthess, Marc; Herstatt, Cornelius (2008). The Value of Analogies in NPD - An Empirical Investigation of Industrial Designers. In: Koller, Hans; Herstatt, Cornelius; Teichert, Thorsten (eds.) Proceedings of the 15th International Product Development Management Conference, Hamburg, 29.6.-1.7.2008. Brüssel: European Institute of Advanced Studies in Management

Lüthje, Christian (2008). Der Prozess der Innovation. Tübingen: Mohr Siebeck

Lüthje, Christian (2008). Modellierung der Diffusion von Innovationen. In: Herrmann, Andreas; Homburg, Christian; Klarmann, Martin (eds.) Marktforschung: Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele (pp. 1041-1071). Wiesbaden: Gabler

2007

Herstatt, C; Lüthje, Christian; Lettl, C (2007). Fortschrittliche Kunden zu Breakthrough-Innovationen stimulieren. In: Herstatt, Cornelius; Verworn von Gabler, Birgit (eds.) Management der frühen Innovationsphasen. Grundlagen, Methoden, neue Ansätze (pp. 61-75). Wiesbaden: Gabler

Lüthje, Christian (2007). Methoden zur Sicherstellung von Kundenorientierung in den frühen Phasen des Innovationsprozesses. In: Herstatt, Cornelius; Verworn von Gabler, Birgit (eds.) Management der frühen Innovationsphasen. Grundlagen, Methoden, neue Ansätze (pp. 39-60). Wiesbaden: Gabler

2006

Lüthje, Christian; Prügl, Reinhard (2006). Preparing business students for cooperation in multi-disciplinary new venture teams: Empirical insights from a business planning course. Technovation, 26(2), pp. 211-219. Amsterdam: Elsevier 10.1016/j.technovation.2004.10.010

Lüthje, Christian (2006). Die Verbreitung von Innovationen. In: von Rosenstiel, Lutz; Frey, Dieter (eds.) Marktpsychologie. Enzyklopädie der Psychologie, Themenbereich D, Praxisgebiete ; Serie 3, Wirtschafts-, Organisations- und Arbeitspsychologie: Vol. 5 (pp. 291-346). Göttingen: Hogrefe

Provide Feedback